duminică, 1 septembrie 2013

compilație vol. 2 (nemachiate, neparfumate, udate, vamaioate)


Te credeam stea, dar erai lampion
Mă credeai piatră, dar eram om.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mi-e o lene de încap în ea trei balene și copiii lor,
Sirene, ape, uscaturi, kilometri și înalturi
Tot ce este și nu a fost
Dar, într-un astfel de loc, tu nu ai încăput

Atunci am strâns pumnul, am închis ochii
Și am sugrumat lumea până în nimic,
Iar apoi nimicul în ceva și mai mic
Dar, într-un astfel de loc, tu nu ai încăput.

Inspiră. Expiră.
Te tot duci.
Inspirat. Expirat.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< E un moment eu cu mine Eu sunt eu doar cu tine, dă-te jos, dă-te de pe mine Glumeam, rămâi cu mine. Orice apă curge înspre mare Pleosc, pleosc, în mare Cum spune rugăciunea, eu sunt mic tu fă-mă mare Dar tu nu ești Dumnezeu, iar eu nu sunt eu. Cum pământul fuge în jur la Soare Eu spre tine nu vin și asta mă doare Nu înțeleg, cred, eu cred Eu sunt doar moale Îmbrățișați să dormim Tot ce mă vrei tu Fii aici, fii a mea (Un cățel a venit, Piști!, și nu e treaba mea. Sughiți. Ho! Nu mai vreau să îți spun târfa) Atât. A. A. Și hai acasă. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Vii sq ne pișăm un mare?
îlmi place mult când te piși în mare
Și mare înspre tine se pișă
Non stop
Și dacă te uzi răceștipipi
Dar stelelele veghează
Stelele
Ele veghază (mereu)

Niciun comentariu: