luni, 25 martie 2013

Propunere de clasa a VII-a

Hai, hai, hai, hai
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
Hai să cădem de-odată, împreună, în cer!
Te țin de mână ca să nu mai ai tremurici și să îți fie numai drag.
Vorbele le înghesuim într-un borcan, pe Pământ, și le ținem la murat până la bătrânețe,
Iar cu glasul doar să ne strigăm fericirea în universul speriat
și să ne șoptim numele.
Ne-om hrăni cu lăptic de Lactee cu miere din Soare,
Înghețată de asterocăpșună,
La prânz cu o bucățică de Lună, aromată la viteza luminii
Și gustări inelușe de Saturn.
La cină ne devorăm, după ce ne-am topit toată ziua.
Le-om trimite îndepărtaților noștri poze cu noi
De pe fiecare stea pe care vom coborî și vom înnopta.
Pe mai marile planete vom construi mai micile noastre copilării,
Vom prinde cometele de coadă și vom patina,
Iar în oceanele înghețate vom dansa.
Muzica mea va veni din inima ta.
În găurile negre vom cotrobăi după nimic,
Și nimic vom găsi pentru că de nimic altceva vom avea nevoie,
Iar pe găurile albe le vom picta.
Ne-om neomeni!
Ah, mi-e drag de tine de nu-mi ajunge a cerului cădere!
Hai, hai să ne prefacem că am căzut de-odată, împreună, în cer!
Hai, hai, hai să sărim!

Un comentariu:

Trubadurul Vesel spunea...

mă amuză comparația dintre titlul și conținut .