luni, 18 martie 2013

Întâlniri, întâlniri

Când eu întâlnește Soarele se formează umbra
Când eu întâlnește tu se formează noaptea.

Când noaptea întâlnește retina se formează lumina
Când omul întâlnește lumea se formează mirarea
Când mirarea întâlnește gândul se formează întrebarea
Când întrebarea întâlnește sinapsa se formează răspunsul.

Dacă atunci când mirarea întâlnește gândul care formează întrebarea care întâlnește sinapsa dar nu formează răspunsul,
Când gândul întâlnește pămânul se formează sămânța.
Când sămânța întâlnește solul se formează planta
Când planta întâlnește gospodina se formează mâncarea
Când mâncarea întâlnește gura se formează gustul.
Când pasul întâlnește asfaltul se formează drumul
Când trupul întâlnește patul se formează odihna.
Când urechea întâlnește glasul se formează zâmbetul
Când carnea simte vibrația se formează sudoarea
Când sudoarea întâlnește sudoare se formează fericirea.

Oricum,
Când dorul întâlnește focul se formează timpul greu
Când dorul întâlnește apa se formează timpul ușor.
Când inima întâlnește dinții se formează curajul
Când dorința întâlnește realitatea se formează împlinirea.
Când inocența întâlnește refuzul se formează maturizarea.

Când sufletul întâlnește sufletul se formează nemateria
Când nemateria întâlnește destinul se formează materia.

Ce rost dacă eu nu întâlnește tu?

Totuși,
Când eu întâlnește Soarele se formează umbra
Când eu întâlnește tu se formează noaptea.
Dar,
Când tu întâlnește ușa se formează singurătatea.
Iar când eu întâlnește singurătatea…

2 comentarii:

Atelierul de teatru spunea...

Minunat, minunat! Vladutz... ce bine ca ne-am intilnit!

Anonim spunea...

foarte fain :)