duminică, 13 ianuarie 2013

Dreapta, sus

Dar cine-i cine și tu ce mai ești?
De ce mă cutremuri, ești cumva placă tectonică?
Și de ce mă faci să transpir sau să îngheț, măi Soare nehotărât?
Pe Moș Ene l-ai răpit și de asta pielea mov mi-a devenit.
Așa că….te rog, dă-i drumul lui Ene!
El e nevinovat! Eu sunt cel pe care-l vrei!
Într-o bodegă mi-ai transformat stomacul
Și ochii mi-s împietriți de și cu tine, Medusă ce ești!
Limba proastă mi-ai făcut-o să vorbescă numai dulcegării
Atât de dulci încât măseaua de minte a luat-o la fugă.
Din depărtare
Furnicile dansatoare de step mi-au invadat mâini
Și tremur tot.
Ca să îți dau cât mai repede bujorii din obraji,
În picioare un cal fermecat am încălțat!
Pe drum mi-am dat seama că sunt numai doi,
Iar tu, lumină, ești vie… atunci am lăsat calul iepelor și am plecat singur, pe jos, acasă.
Offffoaie de-ai fi cu numele meu m-aș iscăli, iar tu numai foaia mea ai fi.
Pe spate cu ciocolată te-aș picta, în rom te-aș îmbiba,
Jumătate te-aș mânca și jumătate te-aș congela.
Un cocalar de-aș fi, tu sămânța mea aș vrea să fii!
Să te mușc ușor, un geamăt CROC să-ți scape-n zbor,
Cu limba să te dezbrac și hainele să ți le scuip departe.
Te-aș ronțăni până de mică ce-ai deveni, te-aș înghiți.
Iar după un râgâit învingător, oricând mi-ar fi dor, te-aș mai mânca o dată!
Așa, Gretel, am umple bulevardul doar de hainele tale.
Chiar și șosetă de-ai fi eu la fel de mult te-aș iubi!
Tu m-ai încălzi, cu mine ai călători iar împreună neîncetat ne-am iubi.
Transpirația noastră peste tot în lume s-ar răspândi.
Vor încerca să ne despartă, dar tu,
În carouri șosetă ce-mi ești, să nu mă părăsești!
Cu timpul în mine te-ai integra, sau dacă vrei pot și eu să fiu șosetă, dar pe același picior!
Sau un papuc! Sau orice vrei!
Din patul nostru lumea o putem re-crea!
Așa că haida, hai!

Tu încă nu știi, dar,
Dar, eu sunt încântat și sunt Vlad. Unii mă mai strigă și Marele Blad.
Pentru tine pot fi Vlăduț.
De fapt, îmi spui tu cum vrei.
Doar să-mi spui!
În curând vom face și cunoștință.
Să vezi atunci ce ne-om distra!
Mie-mi cam place deja de tine.
Uite, mai sus ai chiar și o poezie
Care sunt sigur că ți se potrivește numai ție!
Sper să o vezi și să îți placă.
Dacă nu o vezi chiar tu, aia,
Oricare cealaltă, aia, poate să mă sune.
Uite în dreapta sus ai datele mele de contact. Sună-mă. Sunt fierbinte.

Parcă văd că tu ești unghie iar eu sunt sânge.





Aaaaa! Am și continuarea poeziei pentru atunci când ne-om certa. Sunt legate, ai să vezi niște legături ce-ți vor da lacrimi, pentru că îți vei aminti de vremurile de la început și vei regrata.


Să mă strecor printre toți și toate
Și să te pierd.
Asta mi-ar plăcea să fac dacă aș fi un vitezoman.

Să te fac fragilă și de neînțeles
Și să te arunc.
Asta mi-ar plăcea să fac dacă aș fi umezeală și tu o carte.

Să mănânc semințe și să beau bere
Și să îți râgâi în față.
Asta mi-ar plăcea să fac dacă aș fi un cocalar.

Să fiu Soare și să luminez toate cărările
Și pe a ta nu.
Asta mi-ar plăcea să fac dacă ai fi Luna.

Dar eu sunt sânge și tu ești unghie.
Eu sunt dinte, tu ești bomboană și
Ne roadem reciproc fără să ne vedem.

Niciun comentariu: