joi, 13 septembrie 2012

Era întuneric beznă și nu vedeam nimic,
Dar am simțit atunci când l-ai scos, aburii din respirația ta,
Prea caldă pentru aerul prea rece.
Respirai sacadat, erai foarte speriat,
Așa că m-ai înjunghiat.
Scurt, repede și mult premeditat.

Era întuneric beznă și nu vedeam nimic,
Dar am simțit cum atunci când m-ai înțepat cu cuțitul, m-ai fixat cu privirea.
Până în degetele mici de la picioare am simțit.
Parcă mă rugai să te iert, să nu te cert, că nu e vina ta,
Sau mă înjurai.

Era întuneric beznă și nu vedeam nimic,
Dar am simțit cum a pătruns apoi, într-o secundă
Milimetru cu centimetru în toată inima.
Repede, cu vârful înmuiat în dulce, ca să nu mă doară.
Mi-ai scobit în inimă,
Ai căutat ce doar așa se mai putea găsi.
Eu îți zâmbeam, un pic speriat,
Știind că după ce vei fi găurit și ultima bucată,
Va începe nou.

Era întuneric beznă și nu vedeam nimic,
Dar tu plângeai, am auzit bine!
Pe mine mă înjunghiai, pe tine te durea,
Am simțit!
Un murmur de-al meu, hât, prins de coadă și sufocat de gât, aaaaa,
S-a împletit cu un suspin de-al tău, of.
Și au rămas așa, hâtaaaaaof, suspendați.

Apoi am deschis ochii și se făcuse lumină orbitoare de Soare
Și m-am văzut pe mine, în oglindă
Înjunghiindu-mă.
Apoi am scos cuțitul din inimă și
Oceane de sânge au inundat lumea până dincolo de cer.
Și pluteam în sânge, în ne simțire și în baie.

Apoi se făcuse din nou întuneric beznă și nu am mai văzut nimic.

Niciun comentariu: