duminică, 14 noiembrie 2010

O zi oarecare

-Buna dimineaaata la Mos A-jun. Ne dati ori nu ne dati? Ne dati ori nu ne dati? Bomboane si carnaaati! Hai! Scoala-te, Edutu!
A fost un vis. Nu am facut in pat... E deja 7 jumate?!?... Asta inseamna ca... am pierdut 5 minute din ,,Lumea lui Bobby”!!!
-Mamaaaaaaaaaaa! De ce nu m-ai trezit mai devreme?!? Am pierdut tot episodul!
-Nu ai pierdut mai nimic...hai grabeste-te. Intarzii la scoala.
Mdaaa sigur. Te rog si eu o data in viata ceva si nici atunci nu ma poti ajuta. Si acuma trebuie sa ma duc si pana la baieeeeee. Of!!! Detest sa ma spal pe dinti si mancarea inca nu e gataaaaa.
-Cu ce te imbraci azi?
-Cu plovarul meu norocos cu Bet men!
-E murdar. Uite i-a plovarul asta. E cu gat. O sa iti tina de cald.
-Dar tatiii... e plovarul meu norocos!
-Dar Ediii e murdar! Nu te mai prosti.
-Uf. Bine.
Toata lumea o sa rada de plovarul meu. Arat ca o din aia galbena cu pete maro care are gatul lung. Macar am pantalonii smecheri cu 6 buzunare. Ha!
-Ti-au luat Cavit-ul?
-Da...
-Ba nu l-ai luat. Poftim. I-a un Cavit ca sa cresti mare si voinic!
I-au Cavit-ul care are un gust oribilos si il ascund in spatele televizorului unde este camera mea secreta unde ascund Cavitul.
-Nu-i asa ca a fost bun?
-Delicios.
-Stiu. Si mie imi placea cand eram mic. Oau...deja parca ai mai crescut un pic.
Aham...
-Hai! Intarziem!
-La revedere, casa dulce casa!
Ies infofolit din casa si cobor cele 11 scari de 4 ori si cele 5 de 6 ori si intru in masina.
-Ce melodie e asta?
-Nu stiu. O prostie. O-zone, cred.
-Ouau. Este muzica mea preferata!
In clasa ajung aproape ultimul, o salut pe Doamna si ma duc in banca. Carla a intarziat ce de obicei.
-Hei, Vlad! Salut!
-Salut!
-Ai vazut aseara filmul ala foarte tare de pe Pro Tv?
-Sigur! E cel mai tare film din lume!
-Da! Eu sunt Termineitar! Tu cine esti?
-Eu? Eu sunt... bet-men.
-Haha. Bet-men nu a aparut in film, Vlad. Din film, tu cine esti?
-Aaaa. Am uitat.
-Haaaaaaa. Nu te-ai uitat la fiiiiiiiiiiilmmmm! Hahahahaaa! Eu m-am uitat la fiiiiilm si tu nuuuuu!
-Taci mai. Vorbeste mai incet.
-Hahahaaaa.
-Daca te intereseaza, sa stii ca am vazut filmul!
-Nu l-ai vazut! Esti prea mic!
-Nu sunt prea mic.
-Ba esti!
-Ba nu sunt!
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba... Doamnaaaaaaaaaaaaaaa! Spune-tii lui Edi ca nu sunt prea mic si ca am vazut filmul!
-Edi, Vlad nu este prea mic si a vazut filmul,
-Paraciosule! Paraciosul pr pr pr!
Adevarul este ca si mie mi-a fost frica sa ma uit la tot filmul si mama mi-a zis sa ma culc la ora 9.
Doamna a spus ca incepem ora asa ca am inceput ora. Incepem cu matematica. Nu inteleg imparitrea. Este noua lectie si nu o inteleg! Imparitirea este cel mai greu lucur din lume si nu imi place.
-Bum! Bum! Powwwwww! Te-am impuscat.
-Ba nu m-ai impuscat!
-Ba da, Edi-Termineitarule! Te-am impuscat de 47 de miliarde de milioane de un infinit de ori!
-Copii! Nu mai jucati jocuri violente!
-Hei! Am o idee! Aduna toata gasca si zi-le sa vina pe insula secreta! Este o convocare de urgenta! Spune-le ca ma vor recunoaste pentru ca o sa bat de 3 ori din palme! P.S. mai spune-le ca este o scrisoare de la Edi piratul.
-S-a facut pirate Edi.
Intr-un sfert de secunda toti s-au adunat.
-Gasca! Atentie! Hai pe hol toti si sa radem de cei dintr-a I-a pentru ca ei sunt bobocei in pufulet si noi nu! Sa vada ei cine suntem noi aia mai mari!
-Da!da!
A fost cel mai distractiv lucru din lume sa radem de cei mai mici decat noi! Dupa asta a urmat de 2 ori limba romana unde Marele si Uratul Robert a scris pe tabla o propozitie tare urata despre mine dar eu am scris un enunt despre care Doamna a zis ca este foarte bun si frumos adica ca Furnicile desi sunt mici si harnice pot fi si periculoase. Sabina, care sta in spatele meu, am vazut ca se uita le mine de fiecare data cand ma intorceam la ea. In pauza discutam cu ea si vroiam sa o chem la un suc sau la o plimbare dar mi-a fost rusine.
-Mie mi se pare ca noua melodie de la Hi-q este cea mai tare din lume!asta crede Sabina.
-Dada! Sigur! Am ascultat-o azi la radio in masina. Sunt atat de taaaaaari.
Dar toata discutia a fost doborata cand Cosmin dintr-a IV-a B a trecut prin fata usii si toate fetele au fugit sa-l vada. Ce sa-i zic... Doar pentru ca e mai mare cu 3 ani nu inseamna ca e mai bun decat mine! Si ce daca el are telefon mobil? Eu am 2 albume pline cu abtibilduri Pokemon si un pachet de carti Duel Masters. Nu-mi place deloc de Cosimin dintr-a IV-a B!
A uramat ora de muzica unde am canaaat si am stat in picioare si am facut vocalize ca cei de la operaaa si eu am fost cel mai bun la ,,Daca vesel sa traieste fa asa!”. Am inventat chiar un cantec cu Ina, colega cea neagra! Sa va povestesc. Noi, clasa a II-a B ne pregatim pentru serbare si pentru ca nu am facut anul trecut serbarea Alfabetului (pentru ca Doamna a lipsit de la scoala si apoi a venit imbracata in negru si plangea mult si ne-a spus ca ii pare rau si ca nu putem face serbarea anul asta si apoi plangea si mai tare) o facem anul asta! Ina este Ș iar eu sunt S si cantecul este cam asa: Ș cu S e preiteni buni doar o virgulita-i pui! In timp ce cantam ne tinem de mani si facem invarita pana ametim! Doamna spune ca am o voce tare frumoasa...
Apoi am fost la masa, la cantina unde miroase tare urat si pentru ca era frig afara, am venit in clasa si am citit o stupida cu un print broasca.
-Mama mea, mi-a spus ca are o painita in cupor si ca imediat o sa am o fratioara!
-Felicitari! As vrea si eu sa am o surioara sau un fratior...
-Haha. Dar nu asa se nasc copii, spuse Ionut si asa a reusit sa ne faca pe toti cu urechile cat un camion.
-Dar cum?am intrebat cu totii aproape in cor.
-Pai doar copii mari stiu asta dar eu o stiu de la fratele meu.
-Spune!
-Bine...deci mama il pupa pe gura pe tata si apoi scriu impreuna o scrisoare in care il roaga pe Doamne Doamne sa le trimita un baietel sau o fetitia. Scrisoarea este luata noapte de un ingeras si esti data lui Doamne Doamne care primeste foarte multe scrisori si o deschide doar dupa 19 luni si de abia atunci ne nastem! Cand Doamne Doamne deschide scrisoarea!
-Aaaaa....Deci nu este nicio painita?
-Nu.
-Nici barza?
-Nu.
-Vai de mine....
La plecarea inspre casa mi-a fost foarte greu sa-i zic ,,pa pa” Sabinei pentru ca simt ca o iubesc mult si nu vreau sa plec acasa dar tata a ajuns cu masina si trebuie sa plecam. In drum spre casa ma gandeam sa-i zic tatei sa ma mai lase cu Sabina afara, pentru ca voi fi cuminte, nu voi vorbi cu necuoscutii, nu voi trece pe rosu si nu voi manca inghetata! In schimb i-a da Sabinei 10 ciocolate cu alune, pentru ca stiu ca ii plac si am calari cai albi si am zbura si ne-am lupta cu Marele si Uratul Robert si am ramane impreuna si am fugi pe Pluto cu pinguinii...Dar tata a zis ca trebuie sa mergem sa o luam pe mama de la servici.
Acasa m-am transformat intr-un print iar toata casa era un palat. Mama era Regina Mama, tata era Regele Tata iar printesa mea era Printesa Sabina.
Inspre sera, simtindu-ma obosit m-am ospatat iar mai apoi...
Mai apoi mi-am intrebat de ce scriu eu toate astea.

Niciun comentariu: