duminică, 5 octombrie 2014

cana


astăzi iubita mea mi-a spus că mă iubește
și am simțit cum mii și milioane de fericiri ne duc
și ne desprind de ce suntem și ne încunună în ce ar trebui
și îmi venea să i le dăruiesc pe toate ei între cele două buze și mușchiul lingual
și să le lege
de fapt, astăzi iubita mea a clătinat din cap că ma iubește
și de atâta bucurie am luat o frunză cu moarte cu viață cu tot
și i-am pus-o pe ochi să nu mă mai vadă
și să domolească în întuneric părul ei de mirună ce dansa în te iubescul dibăcit
de fapt, astăzi iubita mea doar a stat și am înțeles că mă iubește
și că va atârna ca un crucioi de o tonă la gâtul meu
și că vom prinde rădăcini din care vom înflori
și vom dăinui prin omizi și parfum
de fapt, astăzi iubita mea nu mi-a răspuns la telefon dar a tăcut că mă iubește
și asta m-a izbit în extaz și căprioare
și sub saltul uneia vom fi striviți și uniți cu pământul
și cu apa și cu racla ce ne va aminti
de fapt, astăzi iubita mea a murit dar nu-i nimic
și ieri murise și tot așa
și nu prea cred că mă mai iubește
și știu că nu pentru mine mai zâmbește și trăiește
și cam asta e
de fapt, astăzi doar am spart o cană și nu am măturat.

Niciun comentariu: