miercuri, 19 iunie 2013

mmmmmmte

sărut gropițele, ochii
ador zâmbetul și gura
mângâi urechile, părul
văd spatele și fața
călătoresc picioarele, necunoscutul
îmbrățișez trupul, suflul

gelozia nu-i o problemă, distanța nici atât
că te scobești în nas e chiar un plus
vorba ta mă termină, iar curajul să nu-l dai niciodată laoparte
un singur lucru nu-l suport prea bine
absența ta.

ne cunoaștem de mai ieri
dar te simt de mai totdeauna
și ne sărutăm transcendental
deși ne vedem ocazional
ne alintăm și ne urăm somn ușor, bună dimineața
am mai crescut un pic, știi bine
gheața se topește, nu mi-e dor de tine
te iubesc azi!
dar oare mâine?

unii spun că luna o poți călca doar într-o baltă
alții spun că au pășit deja pe ea
eu spun că acolo e casa mea,
dar și a ta.
asta rimează cumva cu Franța, a?

ca și Iona, dar împreună, am construit un locaș în mijlocul orașului unde să ne putem ține de mână
dar Iona și-a dat seama la timp sau timpul și-a dat seama de Iona...
poate pur și simplu nu sunt Iona.

nu știu aproape nimic.
nu sunt sigur de culoarea cerului sau dacă îmi e foame
nici măcar câte degete o omidă are
habar nu am de ce bate vântul
cum am ajuns în halul ăsta
de ce curge apă la robinet
și nici ce mașină am.
eu știu doar că

absoluți am fost cândva, necunoscuți și iubiți
infiniți vom fi mereu, Luceferi și Cocozauri
îndrăgostit sunt acum, cu tine și fără tine

Niciun comentariu: