vineri, 10 octombrie 2008

Frank?


-Frank…hai sa spunem…sa presupunem ca mai ai 4 minute de trait…apoi, prin absurd, inimaginabil, scurt, fara durere, ai muri…Nu ai fi ucis…ci pur si simplu, organismul tau s/ar plictisi sa functioneze si…tu ai muri.
-Haha, rase Frank. Nu se poate asa ceva. E impotriva legilor fizice…biologic e imposibil!
-Ok, Frank…dar presupunem…
-Imposibil…
-Frank!
-Bine…fie…presupunem
-Bine…cum ai trai cele 4 minute? Cele 240 de secunde de lumina dintre care in total 5 secunde ai clipi?
-Nu stiu, baby…Probabil mi/as derula viata prin capatana si as regreta tampenii…M-as preface ca imi amintesc cum a fost cand mi/am serbat prima data calumea ziua de nastere…pe la 4 ani…Prima Cola…Prima Bere…A doua tigara…Cum arata Marea, Plaja…as privi pe geam…probabil as spune niste chestii la care nu as vrea sa primesc raspuns dar as vrea sa stie cineva ca mi/a pasat…Aaaa! Da. Jocuri! Melodii! Copilarie! Alea alea…Carti! Desene animate! Filme!Arthur!The Flinstones! Sotron! Ratele si vanatorii! Pompeo!Seinfeld! Scoici!Family guy! Rasarit! Iarba! Requiem! Grey’s! Cea de-a 666-a pizza! Mofturi! Te/ai prins…amintiri…N/am chef de asta acum. Dar oricum e imposibil sa se intample asta! Adica eu sa moara intr/a 1 minute jumate cat au mai ramasese…Dra ut, bahhhhhby…Tu ai face ec?
-Te/am iubit…fraiere…
-?!?

Restart Program. Deleting Files. The memory is infected. Deleting Program. Deleting Memory. Canceled the file transfer. Deleting…Deleting…Loading…Deleting…

-Franck?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Can not delete the archive:)