luni, 14 iulie 2008

La mer

Vara


Se spune ca nu ai dreptul să alegi ci trebuie să te adaptezi acolo unde ajungi, dar eu…eu am ales sa fiu aici…

- It is…dar eu am ales…Este un băiat!
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
- Da…deja merge, urlă continuu şi nu mănâncă şi nu ne ascultă deloc…trebuie PEDEPSIT
- Ha ha, zise băieţelul…dar asta nu i-a înduioşat
- Termină drace!
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
- Aş vrea să ÎNVĂŢ să conduc o rachetă! Aş vrea ÎNVĂŢ toate jocurile frumoase din toată lumea! Aş vrea să ÎNVĂŢ să citesc toate poveştile cu prinţese şi balauri! Aş vrea să ÎNVĂŢ să…te iubesc mami

Toamna

Se spune că la sfârşitul zilei vrem să fim aproape de cineva…

- O viaţă!începu revoltat băiatul, o viaţă, miliarde de oportunităţi. De ce să nu facem ceea ce simţim noi că trebuie să facem, ceea ce ne place! De ce să nu ma trezesc când mă trezesc, de ce să merg zilnic la şcoală şi apoi să îmi fac temele, de ce să nu stăm o zi întreagă pe câmp şi să jucăm cărţi, de ce să nu mergem chiar acum la Mare şi să ne jucăm în nis…
- TRĂIEŞTI BĂRBAT!
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
- E naşpa să fii îndrăgostit, să iubeşti, aşa am auzit…dar băiatul a vrut să se convingă aşa că…,,Într-o nu ştiu care seară-----Într-o nu ştiu care vară” , dragostea într-o zi de vară a aflat
- Noi avem această amiază, iar tu, tu ai această cameră pentru doi, în iarbă, de mână…hai să înnptăm într-o Mare adâncă de cerşafuri parfumate, îndrăgostite…
- Timiditate, început, buze, răsuflare, noapte albă, metrou, hohote de râs, bere, poliţie, răsărit, plajă, foc, ţigară, cântec, scârbă, milă, laşitate, orgoliu, luptă, ger, dor, minciună, sânge, infinit….


Iarna


Se spune că suferinţa e singurul lucru real…

Bătrânul, singur, înţelese…

- Pentru fiecare minut în care ţii ochii închişi pierzi 60 de secunde de lumină…Acum aş trăi îndrăgostit de dragoste, îmbrăţişat de tine iar tu vei fi fost sărutată de mine…Visele nu pot muri. Acum, cu un picior sub duş şi cu unul în mormânt, nu ştiu ce să mai cred…
O nouă prezenţă, feminină, ciudată şi cu un iz misterios se apropie…
- Eu cred în bine! Chiar daca a fost o viaţă teribil de grea şi ai avut mereu senzaţia că tot ce faci este greşit….cred în bine! Cred că lalelele roşii se vor asorta de minune în văza de pe pervaz…
Bătrânul era uimit…
- Simţi uneori că dispari?
- Tot timpul, cred că ţânţarii au urechile înfundate.
Bătrânul…bătrânul…!
-Am murit?
-De asta poţi fi sigur!

3 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

si eu cred in bine:)

Vlad spunea...

cred ca vom supravietui,,,

kyo spunea...

uau esti chiar talentat.un adevarat scriitor