miercuri, 7 mai 2014

Vis 6-7mai

Am două bilete la liposucție vrei unul
Sigur
Am două găuri una sub splină cealaltă sub ficat
Tu de ce te-ai operat
Am în dreapta o durere și în stânga o branulă

Nu poți avea mâncare bună ia niște haine
Mi-a sărit o fată-n mână
Cineva trage înspre noi
Am încă două găuri moi
E sânge mult ține apăsat

Mă duc după trăgaci
Cobor spitalul e cloacă urc afară un palat

Parcă simt miros de tei
Pe trăgaci nu-l pot zări
Calculez traiectoria unde-l pot găsi
Parcă-l chem pe nume poate va veni

Un mohorât păr gri și neagră
Un briceag scoate de sub pielea-i neagră

Fug
Fuge
Pietre arunc în el
Pietre trec prin el
Stai
Stau

M-a înțepat cu un ac
Boala uitării mi-a spus
Ea-mi va pune capac

Fug
Pleacă

Caut transfuzii e încețoșat
Mă clatin vreau un pat
Caut transfuzii un sânge nou
Lumea e grăbită eu le le povestesc
Cum uitarea uitarea am am aaa ui tatt
și


Niciun comentariu: