duminică, 7 aprilie 2013

Cum spuneai că te numești?

Și un, doi, trei, pe spate
Un, doi, trei, dă-ți dinții la o parte
Un, doi, trei, în puhoi de salivă
Un, doi, trei, într-o îmbrățișare anonimă,
Așa dansează limbile noastre cel mai pervers tango.

Și doi, trei, unu, cu ochii închiși
Doi, trei, unu, nu te mai gândi la ea
Doi, trei, unu, nu este limba ta
Așa dansăm închipuiți cu alte partenere.

Și una, una, una, te simt pe tine-acum
Una, una, una, mâna mea nu te-atinge-acum
Una, una, una, ești mireasa mea-acum
Așa se caută două limbi străine.

Și trei, un, doi, părul ei are gustul tău
Trei, un, doi, decolteul ei are pieptul tău
Trei, un, doi, simt mirosul tău
Trei, un, doi, mie-mi este rău.

Și unu, trei, doi te mușc de ruj
Unu, trei, doi mă pătezi de blanc
Unu, trei, doi, mmmmm rimel
Așa dansăm noi în fond de ten.

Și doi, un, doi, mă mai ai o melodie,
Doi, un, doi, îți sunt dator înc-o mie
Doi, un, doi, te folosesc
Așa înnotăm în mult, mult, regret.

Și un, doi, trei nu te iubesc
Un, doi, trei nu te iubesc
Un, doi, nu te iubesc
Un, nu te iubesc
Nu te iubesc
Te iubesc
Iubesc.

Niciun comentariu: