joi, 26 noiembrie 2009

473(re)


I-se spune Q. Era destul de inteligent pentru vârstă lui. Era chiar deştept! A mers la multe concursuri la diferite materii…La toate a câştigat câte ceva. Chiar daca nu era el cel mai genial, iubit si bogat,r era fericit! Avea chiar şi câţiva prieteni. Nu mulţi, dar erau. Este naiv…

E adevărat? Oare chiar suntem programaţi să murim după 473 de milioane de clipiri? Ne, n-are cum…Dar a dat la TV!... E adevărat. Dar, dar eu nu vreau să mor… Mie îmi plac lucrurile noi, iar la şcoală mi-au spus că oamenii clipesc mereu când văd ceva nou!…Dar îmi place viaţa aşa cum este ea…îmi place să merg la şcoala, să învăţ, sa citesc, să mă întâlnesc cu cei 2 buni prieteni ai mei, să mă joc, să cânt, să călătoresc, sa toate…Lumea e atât de mare iar eu nu am apucat să vizitez mai nimic! Trebuie să opresc asta! Vreau să am o viaţa lungă, lungă de tot! Gata! De acum NU mai clipesc niciodată! Voi închide ochii pentru totdeauna şi îi voi deschide DOAR la când este neapărat necesar…O dată dimineaţa ( involuntar la trezire ), 10 minute la televizor, 5 minute ca să mă joc şi o dată noaptea ca să văd luna…Dar cum rămâne cu restul?.... Mda…vedem noi! Acum să nu mai irosesc clipiri. Am pierdut destule clipiri pană acum.

Şi închise ochii. Acum…sărmanul Q! Cine să îi explice că se înşeală? Cine avea să ştie că el este acum singur între cei patru pereţi albi, întins în pat, perdeaua împiedicând razele solare să pătrundă în acea cameră, în mintea acelui băieţel? Vrea să îşi lungească viaţa…Doar îndrăznind să gândească asta, IT-ul l-ar pedepsi dar el nu doar ,, se gândeşte”, el îndrăzneşte să încerce să lungească viaţa. Q era un băieţel special, cu o voinţa uluitoare şi prin faptul că încarcă să îşi lungească viţa intră pe teritoriul interzis omului, teritoriul It-ian Of.. prostovanul..

Aşa…acum că am închis ochii ce fac? Mbine. Devine plictisitor…Dar e benefic! Voi trăi mai mult decât oricine altcineva…Nu voi muri nicio…nicioda…niciodată...Si Q adormi…Halal mai eşti şi tu mai Q! Imediat ce închizi ochii adormi. Genant! Dar mă rog…WOW! Deci asta ar trebui să fie Universul…Universul! Iar asta-i Timpul…Timpul! Ce tare! Ce naib? Mazga asta curge repede prin labirintul de sticlca. Ciudat... Nu e ca la Tv. Acolo mereu curge incet si la Tv nu e mazga...la Tv e nisip! Nisip alb, galbui si roz! Este... este mult prea ciudat şi mult prea complicat pentru mine, dar…Sunt incapabil să înţeleg timpul…Iar Universul…Universul e mare, e imens! Si e complicat, foarte complicat… La matematica inca nu ne-a invatat sa calculam viata sau timpul iar la fizica inca nu am ajuns la astronomie ca sa inteleg Universul dar îl voi înţelege pentru că eu voi trăi mult, mult de tot! Si voi invata! Eu voi fi cel care va afla totul! Secretul timpului şi taina Universului…Eu!…Doar Eu! Iar aici? Se trezi în camera cu pereţi albi. Rămase încă puţin întins iar apoi…Merg până la Beta… se duse la Beta. Mare greşeala…MA-RE! De ce naiba tocmai el s-a găsit să îndrăznească să încerce să afle totul? De ce tocmai el? Sărmanul Q! Sărmanul Q!A plecat de acasă cu ochii închişi…Ştia foarte bine drumul spre Beta…Drumul trecea prin parc, iar din parc era o alee în stânga cu copacii cei mai bătrâni …Acolo veneau rândunele şi cântau iar lui Q îi plăceau rândunelele……A mers de atâtea şi atâtea ori printre acei copaci bătrâni…Nu s-a oprit atunci când trebuia sa se opreasca la singura intersectie din drumul sau spre Beta…A auzit paşii grăbiţi ai oamenilor şi a avut încredere în ei!…A avut încredere în oameni! Era sigur că dacă nu va avea voie să treacă cineva l-ar oprit! Un om, oricare ar fi fost, avea încredere în el. Iubea oamenii… Blestemaţi de oameni! Blestemaţi fiţi voi! Şi a trecut, iar omul nu l-a oprit…A trecut până la jumătate până când FW.24.BAN mi-sa întipărit în carnea putredă…nu au mai rămas nici oasele…Şi asta pentru că a îndrăznit să încerce să afle TOTUL!

Un comentariu:

HnH spunea...

huh.. si atat as spune. defapt as spune muult mai multe si totusi asa de putin. greu de explicat. bravo..